Saturday, August 6, 2011

Selamat berpuasa

Alhamdullilah .. ramadhan kini kembali lagi .. tahun ni tahun pertama aku berpuasa dia kl... yealah hampir setahun aku berpindah ke wangsa maju kl .. rindu suasana melaka ... life is wonderful kan ... banyak sejarah tercipta .. tahun nie genap 10 tahun aku berkhidmat dengan Jabatan aku .. Syukur sangat dengan apa yang ada rezeki yang Allah kurnia kan ini tidak ternilai .. siapa sangka aku tidak pernah termimpi aku akan meninggalkan melaka untuk peralihan hidup yang agak besar ... iyalah bagi aku itu adalah satu penghargaan yang tidak ternilai .. biarpun sukar kehidupan di sini .. itu adalah satu cabaran yang perlu aku tempuhi dan mengorak satu langkah yang pasti... sukar itu ada dalam kontek perbezaan dengan kehidupan di melaka dan di seremban .. sambung belajar dan kesibukan masa .. yang tidak ternilai atau precious moment .. antaranya .. family , saudara-mara dan rakan-rakan yang alhamdullilah ... sepanjang lalui ini aku berharap .. segalanya ada baik ... biar pun kehidupan di alaf ini semakin mencabar . ketika waktu ini aku faham untuk meniti kedewasan ini perlu banyak yang perlu di harungi ..


Ramadahan yang mulia ini aku mengucapkan Selamat berpuasa dan semoga Malaysia ini sentiasa aman dan jauh dari segala macam kesukaran .. amin

No comments:

Post a Comment