Thursday, July 21, 2011

Apa nak kata

Hari ini aku buka blog aku edit html code dia ha ha lama tak buat tapi skill masih ada .. so aku nak guna trend make guna font Ravie cantik gak fancy .. hu hu walau pun nampak pelik tapi aku suka.


 Sekarang nie kat minda aku nie ada satu lagu memang aku suka lah dari Dadali ni lirik dia aku atak tahu dia baned apa bila aku dengar kat radio satu hari yang tak ingat bila terlekat kat dalam minda aku melody dia memang best lah so aku ambil lirik dia aku paste

Lirik Di Saat Aku Mencintaimu – Dadali

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

 





bestkan lgu nie he he he .. sebenarnya aku sekarang ni tengah minat seoarang artis dari barat name dia Jennifer hudson aku memang solute lahd engan dia dari big size sekarang dah macam apa orang kata kerengga kata-kata orang melayu lah he he ni antara lagu-lagu popular dia biasa lah dari you tube .. korang minat apa ye ?? setiap orang pasti ada minat kan aspecially artis lah minat tak adalah taksub ... :)
















No comments:

Post a Comment