Saturday, July 25, 2009

Sebulan Bermakna..











Pejam celik-celik dah sebulan lebih aku kerja kat Section Forensic Unit Serology/DNA .. 15hbJune2009 kat KIMIA PJ makna kerja masuk 15November2001 KIMIA MELAKA..

Lama dah kerja nie first time transfer. At begining kat mana ala agaknya kerja pagi dah sampai petang baru confirm tempat lab forensic SERO .. PEngarah Mr.Pati Ketua Seksyen Mr Lim ..
Pegawai aku Mr Izuan .. then yang traning aku kak ct zaharah .. stuff lain ada Kak Asmanita, Edrine, NAjib, Muqaddis , Kak Iyam, Encik Ismail, Hazanah, Rafee dan Liza op tak lupa juga Ju.. Semua Okey pegawai lain pun ramai ada Hail (teman pergi Masjid jamek), Mastuara, Yana ramai lagi semua best .. Kerja aku belum dapat just training then baru Ct..
STPM aku terbengkalai tak tahu macam mana nak terus kan nak cari tempat tuisyen susah periksa dah dekat redah je ..
KIMIA MELAKA I MISS YA
pIC kat serology DNA

1 comment: