Saturday, September 26, 2009

Selamat hari Raya
















Assalmualaikum ..telah seminggu kita merayakan hari raya aidilfitri .. setiap apa yang berlalu pasti ada kenangan . yang pastinya lebaran kali ini memberi lebih erti ..walaupun diraikan dengan kesderhanan .. antara nya penyatuan keluarga sebelah emak aku .. yeah aku cerita kan dari awal lah family emak aku datang awal mereka berkumpul di rumah orang tua aku untuk beraya jumaat macik aku dari penang sampai dengan adik aku then pacik aku dari kedah esoknya macik aku dari kl fuhh meriah rumah sabtu tue hari bantai macik aku ateh sibuk membuat rendang apa-apa pun mak aku awal dari hari sebelumnya dah sibuk sebab adik beradik dia nak datang. aku kemas rumah jelah masak-masak aku serahkan pada mereka . aku add onn je...


Raya tue pagi gi sembahyang raya then balik makan je lah lepas makan terus gi kubur arwah wan aku kat rembau then pergi ke rumah wan tam dekat area tue. lama tak raya rumah dia .. okey
je ..

then pergi batu pahat rumah nenek yeah semua ada ...seronok jumpa nenek. bila kat sana call emak pak andak datang best nya ... harap-harap segalnya berkekalan insyallah ..
apa-apa pun seronok .. tak tahu nak tulis apa dah hope tahun depan dapat jumpa meyambut hari raya .. Insyallah jap lagi nak gi KLIa ambil rohairy dan reen dan anak dia kat aiport balik dari sabah ..

1 comment: